Ekologiški žirniai 2,20 EUR (500 g)

   

Skanūs ir maistingi žirniai baltymų turi tiek pat, kiek jautiena, tačiau pasisavinami kur kas lengviau. Žirniuose esantis B grupės vitaminas - tiaminas gerina smegenų veiklą, suteikia energijos ir jėgų, padeda susikaupti. Taip pat žirniuose esantys vitaminai yra naudingi odai, reguliuoja cukraus kiekį kraujyje.


Paruošimas: pamirkykite bent kelias valandas, perplaukite ir virkite pasūdytame vandenyje, kol suminkštės (dažniausiai trunka 45-60 min.)

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1460 kJ/344 kcal; riebalai - 1,34 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,18 g; angliavandeniai - 59,64 g, iš kurių cukrų - 4,2 g; baltymai - 23,3 g, druska - 0,2 g.

 

 


Ekologiški avinžirniai 3,50 EUR (500 g)

   

Avinžirniai (turkiški žirniai) - nepakeičiamas sveikos mitybos komponentas. Maistingi, turi daug organizmui reikalingų medžiagų: baltymų, ląstelienos, vitaminų, mineralų. Skanūs vieni su įvairiais padažais, dedami į troškinius, sriubas, salotas.

 

Paruošimo būdas: avinžirnius reikia 12 val. mirkyti vandenyje. Tada 35 min. virti, druską ir prieskonius berti baigiant ruošti.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1470 kJ/346 kcal; riebalai - 4,6 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,60 g; angliavandeniai - 44,50 g, iš kurių cukrų - 10,70 g; baltymai - 21,70 g, druska - 0,06 g.

 

 


Ekologiški lęšiai 2,95 EUR (500 g)

   

Lęšiai tarp ankštinių augalų pirmauja folio rūgšties gausa. Be kitų savybių, tai ir puikus augalinis geležies šaltinis. Lęšiai pasižymi švelniu, savotišku riešutus primenančiu skoniu ir todėl skaniausi būna pagaminti su stipresniais aromatingais prieskoniais. Rekomenduojama naudoti gaminant sriubas, troškinius bei salotas.

 

Paruošimas: mirkyti nereikia, tačiau būtina nuplauti. Virti 15 min. Vandens ir lęšių santykis 3:1.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1477 kJ/353 kcal; riebalai - 1,06 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,16 g; angliavandeniai - 29,58 g, iš kurių cukrų - 2,03 g; baltymai - 25,80 g, druska - 0,02 g.

 

 


Ekologiškos pupelės 2,95 EUR (500 g)

   

Maistingas augalinis produktas, skatinantis virškinimo sulčių išskyrimą, mažinantis cukraus kiekį kraujyje. Pupelėse baltymų yra daugiau nei kai kurių rūšių mėsoje ar žuvyse. Puikiai tinka troškiniams su daržovėmis. Prieš verdant reikia mirkyti, geriausia - per naktį.

 

Paruošimas: pupeles mirkykite pernakt sūdytame vandenyje. Virkite apie valandą vis pamaišydami.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1377 kJ/329 kcal; riebalai - 0,53 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,19 g; angliavandeniai - 50,2 g, iš kurių cukrų - 2,35 g; baltymai - 19,9 g, skaidulinės medžiagos - 12,7 g. druska - 0,03 g.

 

 


Ekologiškos mung pupelės 3,50 EUR (500 g)

   

Mung pupelės - Spindulinė pupuolė arba Žalioji pupelė. Sudaigintos Mung pupelės vitamino A vertė prilygsta citrinai, tiamino vertė prilygsta avokadui, riboflavino yra tiek, kiek džiovintame obuolyje, niacino - kiek banane, askorbo rūgšties - kiek ananase. Daigintų pupelių skonis primena šviežius, žalius žirnelius. Puikiai tinka dėti į įvairias salotas, sriubas, padažus ar mėgautis vienomis.

 

Paruošimas: Mung pupeles pakanka perplauti ir galite jas virti sultinyje ar sūdytame vandenyje santykiu 1:3, kol suminkštės (nuo 30 min. iki 1 val. priklausomai nuo to kokio minkštumo pupeles mėgstate).

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1453 kJ/347 kcal; riebalai - 1,15 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,35 g; angliavandeniai - 46,30 g, iš kurių cukrų - 6,60 g; baltymai - 23,80 g, druska - 0,063 g.

 

 


Ekologiškos sojos pupelės 2,20 EUR (500 g)

   

Aukštos kokybės baltymų šaltinis. Turi daug baltymų, mažai cukrų, neturi sočiųjų riebalų. Tinkamos daiginti, gaminti sriubas, kepinius, užtepus.

 

Paruošimas: mirkyti 8-12 val., virti 1 val. ant vidutinės arba 3 val. ant silpnos ugnies.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1867 kJ/446 kcal; riebalai - 19,94 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 2,88 g; angliavandeniai - 20,86 g, iš kurių cukrų - 7,33 g; baltymai - 36,49 g, druska - 0,01 g.