Ekologiški burnočių grūdai 2,95 EUR (500 g)

   

Savo gydomąja galia burnočiai prilygsta ženčeniui, o pagal maistinę vertę lenkia visas augalijos rūšis. Burnočio grūdai pasižymi riešutų skoniu, valgomi virti, skrudinti, spraginti, traiškyti ar sumalti į miltus. Burnočiai - lengvas, greitai įsisavinamas maistas.

 

Paruošimas: prieš verdant kruopas nuplauti ir virti apie 30 min. Kruopų vandens santykis - 1:2. Verdant saldžią košę su vaisiais, vietoj vandens galima naudoti kokosų pieną, santykiu 1:3.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1565 kJ/374 kcal; riebalai - 6,50 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 1,70 g; angliavandeniai - 56,8 g, iš kurių cukrų - 1,7 g; baltymai - 14,5 g, druska - 0,01 g.

 


Ekologiški kynvos grūdai 5,50 EUR (500 g)

   

Šis produktas ne tik ypač vertingas, bet ir lengvai virškinamas. Jame itin mažai glitimo, todėl alergijos labai retos. Kynvą galima valgyti kaip karštą košę - su prieskoniais arba saldžią su pienu (kokosų, sojų ar migdolų pienu), riešutais ar vaisiais; šaltą su pupelėmis, moliūgų sėklomis ir žalumynais kaip salotas, dėti į sriubas ir troškinius, daigintas barstyti ant įvairių patiekalų.

 

Paruošimas: kynvas perplauti tekančiu vandeniu. Virti vandenyje santykiu 1:2 25 min., arba virti 20 min. ir paskrudinti kynvas keptuvėje, kad būtų itin traškios.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1539 kJ/368 kcal; riebalai - 6,01 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,71 g; angliavandeniai - 57,1 g, iš kurių cukrų - 1,34 g; baltymai - 14,1 g, druska - 0,01 g.



Ekologiški raudonosios kynvos grūdai 5,50 EUR (500 g)

   

Raudonosios kynvos skonis panašus į rudųjų ryžių, tačiau tekstūra panašesnė į kuskuso. Šios sėklos neturi glitimo, todėl gali būti vartojamos jo netoleruojančių bei pasižymi žemu glikemijos indeksu ir todėl nesukelia cukraus kiekio kraujyje padidėjimo. Virtuvėje jas galima naudoti labai įvairiai - verdant košę, praturtinant troškinius, salotas ar kitus patiekalus.


Paruošimas: kynvas nuplauti šaltu vandeniu ir kelias minutes paskrudinti keptuvėje, kol įgaus riešutų aromatą. Tada santykiu 1:2 virti vandenyje ar sultinyje 15-20 min.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1539 kJ/368 kcal; riebalai - 6,01 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,71 g; angliavandeniai - 57,1 g, iš kurių cukrų - 1,34 g; baltymai - 14,1 g, druska - 0,01 g.

 


Ekologiški juodosios kynvos grūdai 5,50 EUR (500 g)

   

Juodosios kynvos skonis panašus į rudųjų ryžių, tačiau tekstūra panašesnė į kuskuso. Kynvą galima valgyti kaip karštą košę - su prieskoniais arba saldžią su pienu (kokosų, sojų ar migdolų), riešutais ar vaisiais; šaltą su pupelėmis, moliūgų sėklomis ir žalumynais kaip salotas, dėti į sriubas ir troškinius, daigintas barstyti ant įvairių patiekalų.

 

Paruošimas: kynvas šiek tiek pamirkyti šaltame vandenyje. Tuomet virti vandenyje santykiu 1:2 25-30 min.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1539 kJ/368 kcal; riebalai - 6,10 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,7 g; angliavandeniai - 57 g, iš kurių cukrų - 1,4 g; skaidulinės medžiagos 7 g; baltymai - 14 g, druska - 0,01 g.



Ekologiški avižų grūdai 2,95 EUR (800 g)

   

Ekologiški avižų grūdai - tinka virti, malti, dėti į kepinius. Avižos mityboje labiausiai vertinamos dėl žmogaus organizmui reikšmingų skaidulinių medžiagų. Avižos yra lengvo, švelnaus skonio, suteikia sotumo jausmą.


Paruošimas: Grūdus perplauti ir užmerkti nakčiai. Ryte avižas perskalauti ir virti vandenyje 2 - 3 min. santykiu 1:2, išvirus palikti brinkti 20 - 30 min.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1530 kJ/365 kcal; riebalai - 6,9 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 1,20 g; angliavandeniai - 56,00 g, iš kurių cukrų - 1,30 g; baltymai - 11,00 g, druska - 0,03 g.

 


Ekologiški spelta grūdai 2,95 EUR (800 g)

   

Spelta - itin tinkamas produktas dietinei ir mažų vaikų mitybai, o taip pat kaip papildas sergantiems ir norintiems greitai atgauti jėgas. Šie lukštiniai kvečiai turi daug organizmui svarbių amino rūgščių bei daug daugiau vitaminų ir mikroelementų, nei įprasta kviečimas. Tinka įvairių patiekalų ruošimui ir daiginimui.

 

Paruošimas: per naktį išmirkyti, ryte perplauti šaltu vandeniu ir virti vandenyje santykiu 1:2 iki 10 min. Galima dar šiek tiek paskrudinti orkaitėje, kad išsipūstų ir patiekti su uogiene, medumi ar kitais saldėsiais.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1415 kJ/338 kcal; riebalai - 2,43 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,41 g; angliavandeniai - 70,19 g, iš kurių cukrų - 6,82 g; baltymai - 14,57 g, druska - 0,02 g.

 


Ekologiški sorų grūdai 2,20 EUR (500 g)

   

Sorų kruopose gausu nepakeičiamų amino rūgščių, kurios yra pagrindinė medžiaga mūsų raumenims bei odos ląstelėms. Iš sorų verdamos košės ir sriubos, kepami naminiai gaminiai. Tai puikus dietinis produktas, kurio prieš gaminant nepamirškite perplauti vandeniu! Grūdai tinkami ir daiginimui.

 

Paruošimas: soras kelis kartus perplauti ir laikyti vandenyje gerą pusvalandį, virti vandenyje santykiu 1:2 arba piene santykiu 1:3. Patariama valgyti su cinamonu jei virėte piene, arba su žalumynais - jei vandenyje.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1582 kJ/378 kcal; riebalai - 4,22 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,72 g; angliavandeniai - 64,35 g, iš kurių cukrų - 0,0 g; baltymai - 11,00 g, druska - 0,01 g.

 


Ekologiški ruginiai miltai 2,00 EUR (800 g)

   

Ruginiuose miltuose gausu svarbiausių aminorūgščių, B ir E grupės vitaminų, mineralinių medžiagų ir mikroelementų (magnio, geležies, cinko, mangano). Šiuos miltus lengva atskirti pagal tamsią spalvą, jie ypač tinka duonai kepti.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1292 kJ/304 kcal; riebalai - 1,4 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,25 g; angliavandeniai - 64,3 g, iš kurių cukrų - 0,0 g; baltymai - 6,9 g, druska - 0,18 g.

 

 

 


Ekologiški kvietiniai miltai 2,30 EUR (800 g)

   

Kvietiniai miltai- pati populiariausia ir dažniausiai naudojama miltų rūšis. Dėl didelio glitimo kiekio bei gerų skoninių savybių puikiai tinka konditeriniams gaminiams.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1460 kJ/349 kcal; riebalai - 1,3 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,21 g; angliavandeniai - 74,2 g, iš kurių cukrų - 0,5 g; baltymai - 10,7 g, druska - 0,01 g.