Ekologiškas kuskusas 2,20 EUR (500 g)

   

Baltymų šaltinis, turintis mažai cukrų ir riebalų. Kuskusas - tai greitai pagaminamos kvietinės kruopos, tinkamos saldžioms bei nesaldžioms košėms, troškiniams ir salotoms gaminti, garnyrui. Tiesiog užpilkite verdančiu vandeniu ir palaikykite 5 minutes. Supurenkite šakute.

 

Paruošimas: kuskusą su vandeniu geriausia skiesti 2:3 santykiu. Pasirinktą kuskuso kiekį tiesiog užpilame verdančiu vandeniu ir leidžiame 10 min išbrinkti. Patarina pagardinti ciberžole ir sviestu.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1481 kJ/349 kcal; riebalai - 0,6 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,1 g; angliavandeniai - 77,40 g, iš kurių cukrų - 0,8 g; baltymai - 12,0 g, druska - 0,0 g.

 


Ekologiškas bulguras 2,50EUR (500 g)

   

Bulguras - tai išskobtas kviečio vidurys. Paruoštos „bulgur" kruopos yra riešutų skonio, ilgiau kramtomos, pagal maistingumą turtingesnės už ryžius ar kuskusą, turi daugiau maistinių skaidulų, baltymų, vitaminų ir mineralų: sudėtyje yra daug kalcio, fosforo, geležies.

 

Paruošimas: nuplaukite bulgurą ir keliolika minučių jį pamirkykite šaltame vandenyje. Suberkite kruopas į verdantį vandenį santykiu 1:2 ir virkite 7-8 min. Tada puodą nukaiskite ir leiskite dar 5 min pabrinkti. Dažniausiai patiekiamas su virtomis daržovėmis.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1576 kJ/342 kcal; riebalai - 1,3 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,2 g; angliavandeniai - 63,4 g, iš kurių cukrų - 0,4 g; baltymai - 12,3 g, druska - 0,04 g.

 


Ekologiškos kvietinės kruopos 1,50 EUR (500 g)

   

Greit paruošiamos, maistingos kruopos, kurios padeda išvalyti iš organizmo kenksmingas maisto medžiagas, gerina virškinimą. Tinka maišyti su kitomis košėmis, taip paįvairinamas skonis ir masitinė vertė.

 

Paruošimas: kruopas keliolika minusčių pamirkykite šaltame vandenyje, o tada 15 min virkite vandenyje santykiu 1:3. Patiekdami įdėkite sviesto, kad košė nebūtų sausoka.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1503 kJ/354 kcal; riebalai - 1,7 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,31 g; angliavandeniai - 74,05 g, iš kurių cukrų - 1,72 g; baltymai - 10,66 g, druska - 0,6 g.

 

 


Ekologiškos perlinės kruopos 1,50 EUR (500 g)

   

Perlinėse kropuose yra beveik visų biologiškai aktyvių, maistinių medžiagų, kurių reikia žmogaus organizmui. Kruopų vartojimas padeda išsaugoti gražią odos išvaizdą, atsikratyti raukšlių, pašalinti kenksmingas medžiagas, kurios kaupiasi organizme. Šių kruopų rekomenduojama valgyti vaikams, nes jos turi medžiagų būtinų augančiam organizmui. Be to, perlinės kruopos turi priešuždegiminį, raminamąjį poveikįį, malšina spazmus. Tinka svorio metimui, tinka žmonėms su virškinimo problemomis.

 

Paruošimas: perlines kruopas geriausiai palikti užmerkus visą naktį, prieš virimą dar praskalaukite šaltu vandeniu. Jas virkite santykius 1:3 vandenyje maždaug 15 min. Išvirus galima palikti šiltai brinkti.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1497 kJ/353 kcal; riebalai - 1,9 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,44 g; angliavandeniai - 74,01 g, iš kurių cukrų - 1,63 g; baltymai - 19,94 g, druska - 0,03 g.

 


Ekologiškos miežių kruopos 1,50 EUR (500 g)

   

Miežiai - pati seniausia žmonių auginama grūdinė kultūra. Greit paruošiamos kruopos turi visapusišką vitaminų ir mineralinių medžiagų kompleksą, padeda pašalinti iš organizmo toksinus, todėl jos gali pasitarnauti kaip natūralūs vaistai nuo alergijos.

 

Paruošimas: geriausia palikti pamerkus per naktį, o ryte perplauti šaltu vandeniu, tačiau, jei tokios galimybės nėra - bent jau pamerkti gaminant ryte. Jei kruopos gerai išmirkytos - užteks pavirti 5 min. santykiu 1:2 ir palikti pabrinkti, jei ne - virkite maždaug 30 min. santykiu 1:3.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1484 kJ/330 kcal; riebalai - 1,52 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,35 g; angliavandeniai - 72,66 g, iš kurių cukrų - 2,0 g; baltymai - 11,3 g, druska - 0,03 g.

 


Ekologiškas kukurūzų kruopos 2,20 EUR (500 g)

   

Dėl maistinės vertės ir galimybės įvairiai pritaikyti kukurūzai yra viena iš populiariausių kultūrų visame pasaulyje. Kukurūzuose yra A, B1, B2 vitaminų, niacino ir mineralų: geležies, vario, fosforo bei magnio. Puikiai tinka garnyrui ar košei, apkepams, paplotėliams.

 

Paruošimas: kukurūzų kruopos verdamos labai mažu santykiu su vandeniu - 1:4 arba 1:5. Jas virkite apie 20 min. ant silpnos liepsnos, tačiau labai svarbu nuolat maišyti, kad neprisviltų. Dažniausiai patiekiama su žalumynais, gausiai įtarkavus kietojo sūrio.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1511 kJ/361 kcal; riebalai - 3,86 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,54 g; angliavandeniai - 69,55 g, iš kurių cukrų - 0,64 g; baltymai - 3,86 g, druska - 0,0 g.

 


Ekologiški grikiai 2,80 EUR (800 g)

   

Natūralus dietinis produktas, turintis daugybę svarbių mikroelementų, vitaminų ir maistinių medžiagų. Juose yra visos amino rūgštys. Grikiai neturi glitimo.Tai idealus produktas organizmo valymui.

 

Paruošimas: grikius keletą kartų perplaukite šaltu vandeniu ir virkite santykiu 1:2. Kol vanduo užkais vis pamaišykite grikius, užvirus sumažinkite ugnį, uždenkite puodą ir leiskite 12 min. troškintis.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1533 kJ/362 kcal; riebalai - 2.9 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,61 g; angliavandeniai - 70,65 g, iš kurių cukrų - 2,02 g; baltymai - 13,2 g, druska - 0,04 g.

 


Ekologiški grikiai (neskrudinti) 2,80 EUR (800 g)

   

Natūralus dietinis produktas, neturintis glitimo. Nekepinti grikiai tinkami ir daiginimui. Daiginti grikiai ypač populiarūs žaliavalgiškoje (raw) mityboje. Juos skanu dėti į salotas, kokteilius. Iš neskrudintų grikių galima gaminti kotletukus, juos valgyti kaip saldžią košę su skystu medumi ar klevų sirupu.

 

Paruošimas: žali grikiai yra termiškai neapdoroti, todėl juose daugiau maistingųjų medžiagų, tačiau juos patariama mirkyti visą naktį. Tokius išbrinkintus grikius jau galite valgyti. Jei norite, ryte juos dar galite pavirti kad būtų šilti, taip juose išliks daugiausiai vitaminų ir maisto medžiagų.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1497 kJ/353 kcal; riebalai - 3,06 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,65 g; angliavandeniai - 14,34 g, iš kurių cukrų - 0,92 g; baltymai - 8,27 g, druska - 1,3 g.