Ekologiškas riešutų - vaisių kokteilis 5,90 EUR (200 g)

Sudedamosios dalys: migdolai*, lazdyno riešutai*, anakardžio riešutai*, braziliški riešutai*, makadamijos riešutai*, dž.abrikosai*, dž.datulės, dž.figos* *- ekologiškos sudedamosios dalys

 

100 g produkto energinė ir maistinė vertė: 2169 kJ/519 kcal; riebalai 38,02 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių 5,14 g; angliavandeniai 28,87 g, iš kurių cukrų 19,45; baltymai 12,28 g, skaidulinės medžiagos 5,03 g; druska 0,03 g.


Ekologiškos pistacijos 5,95 EUR (100 g)

   

Šios pistacijos lukštentos, nekepintos ir nesūdytos- tokiu būdu yra išlaikytas tikrasis šių riešutų skonis ir gerosios savybės. Pistacijose, kaip ir kituose riešutuose, gausu kalcio, geležies, magnio, fosforo, kalcio, vitamino E. Naudingiausi dėl juose esančio vitamino A, kuris reikalingos mūsų regėjimui ir odai. Per dieną reikėtų sukrimsti ne daugiau kaip penkiolika šių riešutų.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2532 kJ/603 kcal; riebalai - 48,0 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 5,56 g; angliavandeniai - 11,60 g, iš kurių cukrų - 7,66 g; baltymai - 19,0 g, druska - 0,0 g.

 


Ekologiški kedro riešutai 5,95 EUR (100 g)

   

Kedro riešutai valgomi vieni, ypač švelniai paskrudinti, naudojami įvairiems patiekalams pagardinti: salotoms, desertams, užkandžiams, padažams (pvz., Pesto), kepiniams. Taip pat mitybai praturtinti. Kedrų riešutus geriausia valgyti nesūdytus ir neskrudintus. Ir svarbiausia, nedideliais kiekiais, nes tai labai koncentruotas maistas.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2826 kJ/673 kcal; riebalai - 68,40 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 4,9 g; angliavandeniai - 9,4 g, iš kurių cukrų - 3,6 g; baltymai - 13,7 g, druska - 0,01 g.

 

 


Ekologiškos kokosų drožlės 2,95 EUR (250 g)

   

Smulkinti ekologiški kokoso riešutai - desertų gamybai, patiekalams paskaninti. Turi daug skaidulinių medžiagų. Kokosai, kaip ir visi riešutai, gerai malšina alkį. Kokoso riešutai, kaip ir jo aliejus, nebijo aukštos temperatūros, tad juos drąsiai galima naudoti kepiniuose. Naudojami maisto gamybai, pagardinimui ir puošimui.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2761 kJ/660 kcal; riebalai - 64,53 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 57,22 g; angliavandeniai - 7,35 g, iš kurių cukrų - 7,35 g; baltymai - 6,88 g, druska - 0,1 g.

 

 


Ekologiški braziliški riešutai 6,90 EUR (200 g)

   

Bertoletijos arba braziliški riešutai - tai ypatingo skonio, ypač maistingi ir vertingųjų medžiagų kiekiu turtingi riešutai. Šie riešutai turi vitaminų, mineralų ir senėjimą stabdančių antioksidantų. Tai puikus mononesočiųjų riebalų rūgščių šaltinis. Bertoletijos puikiai tinka kaip užkandis, jos naudojamos salotoms ir desertams pagardinti. Braziliškus riešutus naudingiausia valgyti žalius, nekepintus, nesūdytus - jie išlaikę visas vertingąsias maistines savybes ir subtilų skonį.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2720 kJ/650 kcal; riebalai - 63,2 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 16,1 g; angliavandeniai - 4,2 g, iš kurių cukrų - 2,3 g; baltymai - 13,4 g, druska - 0,06 g.


Ekologiški braziliški riešutai 29,90 EUR (1 kg)

   

Bertoletijos arba braziliški riešutai - tai ypatingo skonio, ypač maistingi ir vertingųjų medžiagų kiekiu turtingi riešutai. Šie riešutai turi vitaminų, mineralų ir senėjimą stabdančių antioksidantų. Tai puikus mononesočiųjų riebalų rūgščių šaltinis. Bertoletijos puikiai tinka kaip užkandis, jos naudojamos salotoms ir desertams pagardinti. Braziliškus riešutus naudingiausia valgyti žalius, nekepintus, nesūdytus - jie išlaikę visas vertingąsias maistines savybes ir subtilų skonį.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2720 kJ/650 kcal; riebalai - 63,2 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 16,1 g; angliavandeniai - 4,2 g, iš kurių cukrų - 2,3 g; baltymai - 13,4 g, druska - 0,06 g.


Ekologiški makadamijos riešutai 9,90 EUR (200 g)

   

Makadamijos - sotūs ir itin skanūs riešutai. Turi daug skaidulinių medžiagų. Makadamijos riešutai gerai malšina alkį. Riešutus geriausia valgyti nesaldintus ir nesūdytus, jei skrudintus, tai tik švelniai. Ir svarbiausia, nedideliais kiekiais, nes tai labai koncentruotas maistas.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 3080 kJ/734 kcal; riebalai - 74,0 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 10 g; angliavandeniai - 7,9 g, iš kurių cukrų - 4,6 g; baltymai - 9,2 g, druska - 0,01 g.

 

 

 


Ekologiški makadamijos riešutai 45,90 EUR (1 kg)

   

Makadamijos - sotūs ir itin skanūs riešutai. Turi daug skaidulinių medžiagų. Makadamijos riešutai gerai malšina alkį. Riešutus geriausia valgyti nesaldintus ir nesūdytus, jei skrudintus, tai tik švelniai. Ir svarbiausia, nedideliais kiekiais, nes tai labai koncentruotas maistas

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 3080 kJ/734 kcal; riebalai - 74,0 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 10 g; angliavandeniai - 7,9 g, iš kurių cukrų - 4,6 g; baltymai - 9,2 g, druska - 0,01 g.

 

 

 


Ekologiški anakardžių riešutai 6,90 EUR (200 g)

   

Anakardžių riešutai- dideli, minkšti ir skanūs. Tai puikus baltymų ir skaidulinių medžiagų šaltinis. Anakardžiai gerai malšina alkį, todėl gali būti valgomi vieni, kaip užkandis. Šie riešutai jau seniai užsikariavo vietą įvairiuose gaminamuose patiekaluose - salotose, padažuose ar konditerijoje. Dedami į salotas, troškinius, desertus. Anakardžius tinka dėti į troškinius, ypač vegetariškus (vietoje mėsos). Riešutus geriausia valgyti nesaldintus ir nesūdytus, jei skrudintus, tai tik švelniai. Ir svarbiausia, nedideliais kiekiais, nes tai labai koncentruotas maistas.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2315 kJ/553 kcal; riebalai - 43,9 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 7,80 g; angliavandeniai - 20,90 g, iš kurių cukrų - 5,90 g; baltymai - 18,20 g, druska - 0,03 g.


Ekologiški anakardžių riešutai 29,90 EUR (1 kg)

   

Anakardžių riešutai- dideli, minkšti ir skanūs. Tai puikus baltymų ir skaidulinių medžiagų šaltinis. Anakardžiai gerai malšina alkį, todėl gali būti valgomi vieni, kaip užkandis. Šie riešutai jau seniai užsikariavo vietą įvairiuose gaminamuose patiekaluose - salotose, padažuose ar konditerijoje. Dedami į salotas, troškinius, desertus. Anakardžius tinka dėti į troškinius, ypač vegetariškus (vietoje mėsos). Riešutus geriausia valgyti nesaldintus ir nesūdytus, jei skrudintus, tai tik švelniai. Ir svarbiausia, nedideliais kiekiais, nes tai labai koncentruotas maistas.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2315 kJ/553 kcal; riebalai - 43,9 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 7,80 g; angliavandeniai - 20,90 g, iš kurių cukrų - 5,90 g; baltymai - 18,20 g, druska - 0,03 g.


Ekologiški migdolai 5,90 EUR (200 g)

   

Šie riešutai jau seniai užsikariavo vietą įvairiuose gaminamuose patiekaluose - salotose, padažuose ar konditerijoje. Gaminiuose naudojami sveiki ar smulkinti riešutai, taip pat - jų pasta. Migdolai turi daug skaidulinių medžiagų, puikus baltymų šaltinis. Mažai cukrų. Riešutus geriausia valgyti nesaldintus ir nesūdytus, jei skrudintus, tai tik švelniai. Ir svarbiausia, nedideliais kiekiais, nes tai labai koncentruotas maistas. Galima valgyti niekaip papildomai neapdorojus, galima mirkyti (tada lengvai nusilupa luobelė).


100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2466kJ/584 kcal; riebalai - 49,40 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 3,70 g; angliavandeniai - 9,50 g, iš kurių cukrų - 3,90 g; baltymai - 21,20 g, druska - 0,03 g.


Ekologiški migdolai 26,90 EUR (1 kg)

   

Migdolai turi daug skaidulinių medžiagų, puikus baltymų šaltinis. Mažai cukrų. Riešutus geriausia valgyti nesaldintus ir nesūdytus, jei skrudintus, tai tik švelniai. Ir svarbiausia, nedideliais kiekiais, nes tai labai koncentruotas maistas. Galima valgyti niekaip papildomai neapdorojus, galima mirkyti (tada lengvai nusilupa luobelė).

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2466kJ/584 kcal; riebalai - 49,40 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 3,70 g; angliavandeniai - 9,50 g, iš kurių cukrų - 3,90 g; baltymai - 21,20 g, druska - 0,03 g.

 

 


Ekologiški graikiniai riešutai 5,90 EUR (200 g)

   

Tai skanus, maistingas ir sveikas užkandis. Šiuose riešutuose gausu magnio, vitaminų E, B6, folio rūgšties ir polinesočiųjų riebalų rūgščių. Graikinius riešutus reikėtų valgyti su luobele, nes joje kaupiasi didžioji dalis maistinių medžiagų. Valgomi vieni, kaip užkandis arba dedami į salotas, desertus, kitus patiekalus.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2617kJ/623 kcal; riebalai - 56,0 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 6,0 g; angliavandeniai - 19,0 g, iš kurių cukrų - 2,60 g; baltymai - 12,0 g, druska - 0,002 g.

 

 


Ekologiški graikiniai riešutai 19,90 EUR (700 g)

   

Tai skanus, maistingas ir sveikas užkandis. Šiuose riešutuose gausu magnio, vitaminų E, B6, folio rūgšties ir polinesočiųjų riebalų rūgščių. Graikinius riešutus reikėtų valgyti su luobele, nes joje kaupiasi didžioji dalis maistinių medžiagų. Valgomi vieni, kaip užkandis arba dedami į salotas, desertus, kitus patiekalus.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2617kJ/623 kcal; riebalai - 56,0 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 6,0 g; angliavandeniai - 19,0 g, iš kurių cukrų - 2,60 g; baltymai - 12,0 g, druska - 0,002 g.

 

 


Ekologiški lazdyno riešutai 5,95 EUR (200 g)

   

Turi daug skaidulinių medžiagų, baltymų šaltinis. ypač gausūs vitaminais A ir E bei mineralinėmis medžiagomis, todėl tinka vartoti ne tik užkandžiaujant, bet ir berti į salotas, košes, sausus pusryčius, dėti į kepinius.


100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2628kJ/628 kcal; riebalai - 62,0 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 5,0 g; angliavandeniai - 18,0 g, iš kurių cukrų - 5,0 g; baltymai - 15,0 g, druska - 0,0 g.

 

 

 


Ekologiški lazdyno riešutai 26,90 EUR (1 kg)

   

Turi daug skaidulinių medžiagų, baltymų šaltinis. ypač gausūs vitaminais A ir E bei mineralinėmis medžiagomis, todėl tinka vartoti ne tik užkandžiaujant, bet ir berti į salotas, košes, sausus pusryčius, dėti į kepinius.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2628kJ/628 kcal; riebalai - 62,0 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 5,0 g; angliavandeniai - 18,0 g, iš kurių cukrų - 5,0 g; baltymai - 15,0 g, druska - 0,0 g.

 

 

 


Ekologiški žemės riešutai 2,20 EUR (200 g)

   

Tai puikus vitamino PP, fosforo ir magnio šaltinis. Nors vadinami riešutais, jie iš tiesų labiau panašūs į ankštinius, kurių ankštys bręsta po žeme. Turi daug baltymų, nesočiųjų riebalų rūgščių, skaidulų.


100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2374 kJ/567 kcal; riebalai - 49,2 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 6,80 g; angliavandeniai - 7,60 g, iš kurių cukrų - 0,02 g; baltymai - 25,80 g, druska - 0,05 g.

 

 

 


Ekologiški žemės riešutai 7,90 EUR (1 kg)

   

Tai puikus vitamino PP, fosforo ir magnio šaltinis. Nors vadinami riešutais, jie iš tiesų labiau panašūs į ankštinius, kurių ankštys bręsta po žeme. Turi daug baltymų, nesočiųjų riebalų rūgščių, skaidulų.

 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 2374 kJ/567 kcal; riebalai - 49,2 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 6,80 g; angliavandeniai - 7,60 g, iš kurių cukrų - 0,02 g; baltymai - 25,80 g, druska - 0,05 g.