Ekologiški baltieji Jasmine ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Baltieji ilgagrūdžiai Jasmine ryžiai turi švelnų aromatingą skonį ir verdant skeidžia švelnų gėlių aromatą. Birūs ir tuo pačiu metu lengvai sulimpantys. Ruošiami puikiai sugeria kitų patiekalo sudedamųjų dalių aromatus.

 

Paruošimas: ryžius šiek tiek pamirkyti ir perplauti šaltu vandeniu. Virti santykiu 2:3 apie 20 min. 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1415 kJ/355 kcal; riebalai - 0,70 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,18 g; angliavandeniai - 81,0 g, iš kurių cukrų - 0,12 g; baltymai - 6,10 g, druska - 0,01 g.

 


Ekologiški baltieji Basmati ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Basmati ryžiai - tai ilgagrūdžiai ryžiai. Verdant jie skleidžia natūralų riešutų kvapą.  Išvirti Basmati ryžiai yra purūs, aromatingi, itin tinkami įvairiems troškiniams, plovui, o pagardinti kario prieskoniais - rytietiškiems patiekalams. Šiuose ryžiuose gausu vitamino B.


Paruošimas: šiuose ryžiuose daug krakmolo, todėl rekomenduojama pamirkyti 2 kartus po 20-30 min. Ryžius virti vandenyje santykiu 1:2 apie 15 min. 

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1527 kJ/365 kcal; riebalai - 1,30 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,18 g; angliavandeniai - 78,6 g, iš kurių cukrų - 0,12 g; baltymai - 7,10 g, druska - 0,01 g.

 


Ekologiški baltieji apvalūs ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Apvalūs ryžiai nepakeičiami gaminant košes, pudingus, apkepus, pyragus, taip pat suši. Ryžiai - vienas iš maistingiausių produktų: jie turi mažai riebalų, nedaug kalorijų, tačiau suteikia daug energijos, todėl tinka aktyviems, sveiką gyvenseną praktikuojantiems, fizinius kūvius patiriantiems žmonėms, sportininkams. Ryžiuose gausu B grupės vitaminų, mineralų, magnio ir kalcio.

 

Paruošimas: prieš ruošiant pamirkyti ir perplauti vandeniu. Virti vandenyje santykiu 1:2 apie 12 min., baigus virti dar 5 min. leisti pabrinkti.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1464 kJ/345 kcal; riebalai - 1,10 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,3 g; angliavandeniai - 77,20 g, iš kurių cukrų - 2,5 g; baltymai - 6,50 g, druska - 0,0 g.

 


Ekologiški rudieji Basmati ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Sakoma, kad rudieji Basmati ryžiai yra geriausias maistas Žemėje. Rudieji ryžiai yra mažiau apdirbti nei baltieji. Jie verda ilgiau ir turi daugiau skaidulų, reguliuojančių virškinimo sistemą. Išvirti itin tinkami įvairiems troškiniams, plovui, o pagardinti kario prieskoniais - rytietiškiems patiekalams.

 

Paruošimas: pamirkyti ryžius pusvalandį, kelis kartus perplauti ir užpylus šaltu vandeniu palikti brinkti. Virti 15-20min. vandenyje santykiu 2:3.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1548 kJ/370 kcal; riebalai - 2,90 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,6 g; angliavandeniai - 73,8 g, iš kurių cukrų - 1,0 g; baltymai - 7,90 g, druska - 0,0 g.

 


Ekologiški rudieji apvalūs ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Rudieji ryžiai yra maistingiausia ryžių rūšis. Per apdirbimo procesą, kurio metu ryžiai tampa baltais, prarandama daugiau negu 60% maistingųjų medžiagų, todėl rudieji yra vieni sveikiausių ryžių, turintys daugiau skaidulų, reguliuojančių virškinimo sistemą. Ruduosiuose ryžiuose gausu riebalų rūgščių, mangano, fosforo, geležies, B grupės vitaminų. Apvalūs ryžiai nepakeičiami gaminant košes, pudingus, apkepus, pyragus, taip pat suši.

 

Paruošimas: trumpai pamirkyti ir perplauti ryžius. Virkite vandenyje arba sultinyje santykiu 1:2 apie 40 min., o išvirus dar leisti ryžiams 10 min. pabrinkti.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1490 kJ/352 kcal; riebalai - 2,68 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,54 g; angliavandeniai - 72,70 g, iš kurių cukrų - 1,0 g; baltymai - 7,50 g, druska - 0,0 g.

 


Ekologiški raudonieji ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Raudonieji ryžiai pasižymi ne tik išskirtine spalva, bet ir puikiomis savybėmis. Grūdas yra raudonas, nes nuo jo pašalinamas tik išorinis grūdo lukštas, kuris nėra valgomas, o grūdo luobelė, išsiskirianti vitaminų, mineralinių bei skaidulinių medžiagų gausa, paliekama. Likusi luobelė suteikia ne tik išskirtinę spalvą, bet ir sodrų, subtilų aromatą: raudonieji ryžiai pasižymi maloniai stipriu riešutų aromatu, šie puikiai tinka kaip garnyras, daržovių įdaras ar salotų ingredientas.


Paruošimas: prieš ruošiant ryžius pamirkyti vandenyje ir dar kartą perplauti. Raudonieji ryžiai verda ilgiausiai - net 40 min., juos virkite santykiu 1:3.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1528 kJ/360 kcal; riebalai - 2,50 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,33 g; angliavandeniai - 76 g, iš kurių cukrų - 0,12 g; skaidulinės medžiagos 2,5 g; baltymai - 7,20 g, druska - 0,0 g.

 


Ekologiški juodieji ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Juodieji ryžiai vertinami dėl švelnaus riešutų skonio, minkštos tekstūros, sodriai violetinės spalvos, o ypač dėl savo maistinės vertės. Šie ryžiai turi gerokai didesnį baltymų kiekį, lyginant su baltaisiai ryžiais. Taip pat juose gausu skaidulų. Pasižymi riešutų skoniu, o jų gaminimo trukmė yra ilgesnė nei visų kitų ryžių. Turi mažą glikeminį indeksą. Išvirę jie pasidaro tamsiai purpurinės spalvos dėl juose esančio itin gausaus antioksidanto antocianino kiekio.


Paruošimas: Virti vandenyje santykiu 1:3 30-40 min., verdant vanduo nusidažys juoda spalva. Išvirti jie primins riešutų skonį ir kvapą, taip pat bus gana traškūs.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1500 kJ/357 kcal; riebalai - 1,60 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,5 g; angliavandeniai - 72 g, iš kurių cukrų - 0,7 g; skaidulinės medžiagos 2,5 g; baltymai - 9,90 g, druska - 0,0 g.