Ekologiški baltieji Jasmine ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Šie baltieji ilgagrūdžiai ryžiai turi švelnų aromatingą skonį ir verdant skeidžia švelnų gėlių aromatą. Birūs ir tuo pačiu metu lengvai sulimpantys. Ruošiami puikiai sugeria kitų patiekalo sudedamųjų dalių aromatus.

 

Paruošimas: ryžius šiek tiek pamirkykite ir perplaukite šaltu vandeniu. Virkite santykiu 2:3 apie 20 min. Rekomenduojama patiekti su sviestu.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1415 kJ/355 kcal; riebalai - 0,70 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,18 g; angliavandeniai - 81,0 g, iš kurių cukrų - 0,12 g; baltymai - 6,10 g, druska - 0,01 g.

 

 

 


Ekologiški baltieji Basmati ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Basmati ryžiai - tai ilgagrūdžiai ryžiai. Verdant jie skleidžia natūralų riešutų kvapą, kuris lieka išvirtuose ryžiuose. Ypač juose gausu vitamino B. Išvirti Basmati ryžiai yra purūs, aromatingi, itin tinkami įvairiems troškiniams, plovui, o pagardinti kario prieskoniais - rytietiškiems patiekalams.


Paruošimas: jei norite paruošti ryžius, kad jie būtų nelipnūs, labai svarbu juos mirkyti net 2 kartus po 20-30 min, kadangi šiuose ryžiuose daug krakmolo. Ryžius virkite santykiu 1:2 15 min, kol pajusite ypatingą Basmati ryžių aromatą.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1527 kJ/365 kcal; riebalai - 1,30 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,18 g; angliavandeniai - 78,6 g, iš kurių cukrų - 0,12 g; baltymai - 7,10 g, druska - 0,01 g.

 

 


Ekologiški baltieji apvalūs ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Apvalūs ryžiai nepakeičiami gaminant košes, pudingus, apkepus, pyragus, taip pat suši. Ryžiai - vienas iš maistingiausių produktų: jie turi mažai riebalų, nedaug kalorijų, tačiau suteikia daug energijos, todėl tinka aktyviems, sveiką gyvenseną praktikuojantiems, fizinius kūvius patiriantiems žmonėms, sportininkams. Ryžiuose gausu B grupės vitaminų, mineralų, magnio ir kalcio.

 

Paruošimas: trumpai pamirkykite ryžius ir tuomet juos itin gerai perplaukite. Virkite santykiu 1:2 vandenyje su druska dangčiu uždengtame puode 12 min, baigus virti dar 5 min nenudenkite dangčio ir leiskite ryžiams pabrinkti.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1464 kJ/345 kcal; riebalai - 1,10 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,3 g; angliavandeniai - 77,20 g, iš kurių cukrų - 2,5 g; baltymai - 6,50 g, druska - 0,0 g.

 

 


Ekologiški rudieji Basmati ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Sakoma, kad rudieji Basmati ryžiai yra geriausias maistas Žemėje. Rudieji ryžiai yra mažiau apdirbti nei baltieji. Jie verda ilgiau ir turi daugiau skaidulų, reguliuojančių virškinimo sistemą. Išvirti itin tinkami įvairiems troškiniams, plovui, o pagardinti kario prieskoniais - rytietiškiems patiekalams.

 

Paruošimas: Užmerkite ryžius pusvalandžiui, kelis kartus perplaukite ir tuomet užpilkite šaltu vandeniu, palikte brinkti. Jei ryžius brinkinsite per naktį, jie išvirs per 15-20 min., jei ne, teks virti iki 40 min. Mažiau brinkintus ryžius patariama virti santykiu 1:2, o ilgiau brinkintus - 2:3.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1548 kJ/370 kcal; riebalai - 2,90 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,6 g; angliavandeniai - 73,8 g, iš kurių cukrų - 1,0 g; baltymai - 7,90 g, druska - 0,0 g.

 

 


Ekologiški rudieji apvalūs ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Rudieji ryžiai yra maistingiausia ryžių rūšis. Per apdirbimo procesą, kurio metu ryžiai tampa baltais, prarandama daugiau negu 60% maistingųjų medžiagų, todėl rudieji yra vieni sveikiausių ryžių, turintys daugiau skaidulų, reguliuojančių virškinimo sistemą. Ruduosiuose ryžiuose gausu riebalų rūgščių, mangano, fosforo, geležies, B grupės vitaminų. Verda ilgiau nei baltieji. Apvalūs ryžiai nepakeičiami gaminant košes, pudingus, apkepus, pyragus, taip pat suši.

 

Paruošimas: trumpai pamirkykite ir perplaukite ryžius. Tai mažiausiai rafinuoti ir todėl daugiausiai vitaminų turintys ryžiai. Juo virkite santykiu 2:5 vandenyje arba sultinyje apie 40 min, o išvirus dar leiskite ryžiams 10 min pabrinkti puode.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1490 kJ/352 kcal; riebalai - 2,68 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,54 g; angliavandeniai - 72,70 g, iš kurių cukrų - 1,0 g; baltymai - 7,50 g, druska - 0,0 g.

 

 


Ekologiški raudonieji ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Paruošimas: raudonieji ryžiai yra neperdirbti, tad nereikia jų taip kruopščiai mirkyti, tačiau vis tiek rekomenduojama prieš ruošiant juos pamirkyti vandenyje ir dar kartą perplauti. Raudonieji ryžiai verda ilgiausiai - net 40 min, juos virkite santykiu 2:7. Net ir labai kruopščiai išmirkius ir perplovus, vanduo verdant nusidažys raudonai, tad to nereikėtų bijoti. Išvirti rudieji ryžiai įgaus šviežiai iškeptą ruginę duoną primenantį aromatą.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1528 kJ/360 kcal; riebalai - 2,50 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,33 g; angliavandeniai - 76 g, iš kurių cukrų - 0,12 g; skaidulinės medžiagos 2,5 g; baltymai - 7,20 g, druska - 0,0 g.

 

 


Ekologiški juodieji ryžiai 2,95 EUR (500 g)

   

Paruošimas: juodieji ryžiai yra mažiausiai limpantys, tačiau visgi patartina juos pamirkyti ir perplauti šaltu vandeniu, nors tai ir nėra būtina. Virti reiks gan ilgai - iki 30-40 min (25 min. - jei išmirkyti) santykiu 2:5, o vanduo nusidažys juoda spalva. Išvirti jie primins riešutų skonį ir kvapą, taip pat bus gana traškūs.

100 g produkto energetinė ir maistinė vertė: 1500 kJ/357 kcal; riebalai - 1,60 g, iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių - 0,5 g; angliavandeniai - 72 g, iš kurių cukrų - 0,7 g; skaidulinės medžiagos 2,5 g; baltymai - 9,90 g, druska - 0,0 g.